Fredag kväll..

okej,jag erkänner.. jag är sjukt less idag faktiskt. Less är kanske fel ord.. Jävligt trött på det mesta iaf, eller mer på att allt ska jävlas hela tiden.. Kan det liksom inte bara få flyta på?
I tisdags kom vi iaf hem från våran semester.. 12 grader varmt,o regn, heela tiden. Hur kul tror ni det är o vara i Leksand när det är sånt väder? Näe,precis! Fast vi hade det bra ändå.. Var på tomteland o hade det mysigt..  O på Sommarland, men där var det ju sådär med tanke på att det inte gick o bada.. Men det var skönt o komma bort lite iaf.. Tänkte dock alldeles för mkt på kaoset i min lägenhet, eftersom vi nätt o jämnt hann flytta över grejerna från den gamla lägenheten,till den nya,innan vi for.. Tusen tack till mina räddande änglar, Victor o Angelica. Va skulle vi göra utan er? Ni är verkligen guld värda. Tack för att ni alltid ställer upp.
Tack till mormor också  som passade Lowisen när vi flytta som mest.. O tack till
Coffe..

I onsdags va syster här o hjälpte mej o få lite ordning också, o igår elade jag o Linnèa en hel del.. Haha! :)
Efter elandet o Lowis somnat kikade Jane in, stod ute o småsurrade lite.. Sen kom grannens katt,o la en mus framför oss.. Wuuäk! Och vi startade operation få bort mus, o ja,jag erkänner.. jag klarar inte av smådjur! Huua! Kunde inte ens pilla bort den med pinnen.. Men de där fixade ju Jane galant! Sprang på Johanna o dygnsgamla Nino på dagen också. Världens sötaste lilla kille!
Grattis Grattis!

Fick lite sällskap,kikade på Happy Gilmore, drack The o somnade efter ett tag i mitt nya sovrum! Sov lugnt,o tryggt. Jajje!

Näe,nu fick jag fiin besök!

PH



Era tankar..
Postat av: Jessica

Hej..Synd att de va dåligt väder när ni va på semester. Ha ni fått nån ordning i nya lägenheten?

Kram

2008-08-08 @ 19:19:07
URL: http://mammz.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0