Ge mej..

massor av pengar.. En miljon skulle sitta finfint! Nån som vill ge mej? ;)
 Satan.. har ju massa saker jag verkligen mååste handla nu också,o andra härliga utgifter..
Huua!


* Värmepaket till åådin
* Nytt dimljus till åådin
* Ny list till åådin
* Kamrem o vattenpump till åådin
* Nya galonisar till
Lowis
*
Strumpor o trosor till
Lowis
*
Mjukisbyxor till
Lowis
*
Fleece ställ till
Lowis
*
Tjockare tröjor till
Lowis
*
Ny madrass till Lowis  säng
* Blommor o gröna växter i massor + fina krukor
* Lampa o ha i tvrumsfönster
* Nya sängben till min säng
* Vita blinkers till åådin
* Regnjacka till
Moi
*
Ny mobil.. (min funkar knappt alls längre)
* Vanlig jacka till
Moi
* Kläder o underkläder till mej
* En sista minuten resa? haha, vilket skämt..
* O en jävla massa mer saker!
Va de nån som hade en mille till övers?
Listan skulle kunna göras milslång minst.. Blir så lej!

Lowisen blir bara mer,o mer förkyld stackarn.. Hoppas det  vänder omgående.. Vabba har jag absolut inte råd med.. 
Så ere bara.. :(
Slut på kid nässpray har vi också, jävla oflyt.. måste på apoteket imåra helt enkelt!

Näe,tror jag ska ta o koka en kopp the o läsa en bok o bara mysa.. Borde läsa lite medicinskgrundkurs också.. Seegt! Well,well,ska ta o ringa linda först av allt..

PussHej!


Era tankar..
Postat av: Linnea

Om du får råkar få 2 millar av nån..då kanske du har en till övers..ja har oxå en lååång lista.

Suck

Varför är pengar alltid det som styr min vardag?



Kram på dej =)

2008-08-20 @ 21:09:49
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Jag har sängben om du vill ha...:)

2008-08-21 @ 08:01:14

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0