Lite pics..

Idag tog vi sovmorron.. Skönt! :) Jag o Linnèa hade en liten mysig filmkväll igår, låg i soffan o slöade med lite tända ljus o kikade på " Den man älskar" Riktigt bra film faktiskt.. Jane va också här en sväng.. Idag väntar jag på att mamma ska komma o hälsa på.. men det verkar dröja? Har inte hört nånting än.. Ska ta o knata över till gamla lägenheten o kolla om jag glömt "fästena" till mina gardiner som ska upp i tvrummet! Sen ska jag försöka sätta upp gardinerna i tvrummet här,o få upp lite hyllor o sånt! Det tar sej faktiskt med iordningsställandet..
Tänkte jag skulle bjuda på lite kort från semestern också..

               
Bilresa på väg ner...



       

          


       
Lite bilder ifrån tomteland...



Näe,orkar faktiskt inte ladda upp nå fler bilder..sidan är ju såå seg..


PH


Era tankar..
Postat av: Jessica

Sv: Jo de kan ja tro, de brukar ta sin lilla tid. Vilket nr bo du på nu då? Ja de skulle säkert ska kunna gå=) Vi gör int mycket. Ta de bara lugnt, för ja ha så sjukt ont. Ni då? Kram

2008-08-09 @ 18:51:50
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo de kan ja tro att de e..Vill oxå bo på bottenvåning. Ryggen tog stryk i början av grav me silje å så jobbade ja, så de va nog då som ja drog på mig ett diskbråck=( kram

2008-08-09 @ 22:58:37
URL: http://mammz.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0