Söndag kväll..

känner att jag blivit dålig på att blogga. Är faktiskt en vecka sen jag skrev sist.. Kan inte påstå att det har hänt sådär jätte mkt, har mest jobbat.. Ätit lite kräftor o haft en spontan o oplanerad trevlig liten tjejkväll med Jane,Göllet o Sandra! Bakat paj o donat.. Påbörjat TBC vaccinet.. Firat Göllet som fyllde 23år i torsdags! Grattis,älskade vän.. :) O igår bar det av till Fjällsta på inflyttnings galej hos Jimmy o Mikkis. De va trevligt.. Kom hem i vettig tid,somna,vakna,somnade om o sov lite till.. O idag har jag varit såå sjukt slö... Bara slöat o tagit de riktigt lugnt.. Plockat på o pysslat lite här hemma.. Upptäckte imorse att jag fått en ny toadörr också.. Haha! Har väl mest troligt fått den nån dag i veckan som va, men inte märkt de förrän idag, bra Joanna! Härligt att man har koll.. Såå typiskt mej! Aja, annars så.. Lowa håller på o bli sjuk.. har fått hosta.. hoppas bara de inte blir nåt mer..

Näe,kanske är dax o sussa snart! Imorn ska jag iväg o få själva TBCsprutan... O jag är nervös, jag är ju för sjutton sprut rädd! Huua!

PH

avslutar med lite pics på min gamla vän o vapendragare Göllet!

     



      



STORT GRATTIS I EFTERSKOTT!
 
Forever and always.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0