Tisdag..

o jag börjar jobba om cirkus två timmar, o slutar inte förrän tio.. Seeg o lång kväll! Men,men.. Hoppas det blir lugnt iaf.. Lowa är halvtussig, jobbigt med andningen o hosta! Har gett medicin,o hoppas det hjälper..  Inge dagis idag iaf, utan hon får följa med mej på jobbet några timmar,o sen vara med Angelica. Blir kanon det!

Fick besök av Angelica igår kväll också, drack the o åt hallonpaj,o bara surrade!mysigt så.. Gillar den tjejen skarpt.. Victor ska vara glad att han har en sån snäll o fin tjej på alla sätt o vis..

Näe,nu ska jag ta tag i disken här innan jag o Lowis far mot Orrviken!  Jobbar för övrigt konstant t.om söndag kväll nu.. Fritid? Vad är det? aja, dollars e ju alltid
dollars!

PussHej!

Era tankar..
Postat av: linnea

Hejhopp! Jo de är bara bra med oss. Hur är det med er? Jo, de är den Hanna. Känner du henne? :) Jaa, han är så söt så ;-)

2008-08-19 @ 12:29:45
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej, inne å kikar lite:)

Har du flyttat?? Släng upp lite bilder på nya lyan vettja:) Kramen

2008-08-19 @ 17:00:02

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0