trött dam..

idag är den här damen ruskigt trött, och varit det sen jag klev upp 05.15 imorse! Jag haatar tidiga mornar! Bara tre såna kvar nu.. Sen börjar skolan.. o ja jobbet är iofs kvar också, men inte i lika stor utsträckning! I höst ska jag även lära mej o säja Nej, har som aldrig riktigt provat det förut.. Men nu ere dax! ;)

För övrigt så har jag gått o blivit beroende av havregrynsgröt och the.. Det är liksom mumma för själen! Har även lyckats slarva bort min favvotröja.. :( Kan inte begripa vart jag lagt den?

Fredag imorn, o alla går på lite ledigt..utom jag,det känns sådär, har dessutom ruskigt ont i ryggen,o ischias eller hur sjutton de stavas.. Foten är sladdrig o knät gör ont! Ja,osså lite magonta o nästäppa på det.. Lovely!Haha,äh,ingen mening o klaga.. Idag innan P-mötet lekte Maria o Vanja sjukgymnaster o skulle bota min ischias,o hej o hå..där fick jag ligga som ett annat fån på golvet i personalrummet,men bena i 90graders vinkel mot en stol.. Vilken syn.. Den vikarierande distriktarn såg rätt brydd ut,o den riktiga sjukgymnasten med, o alla andra också..Om det hjälpte?
Näe, inte direkt.. Men skratta fick vi ju göra.. Jag gillar verkligen mitt jobb,o min ahärla jobbarkompisar.. Aldrig en tråkig dag..
Visste ni förresten att PimPim ska flytta hem till Södertälje? Själv.. De vet jag,nu.. haha,dårskap!

Har tvättat efter jobbet idag.. Åååh roligt! :( I tvättstugan dessutom,då min tvättmaskin vägrar fungera.. Någon som är liiite händigare än mej o kan tänkas  hjälpa mej? ;) ;) O när den händige människan ändå är här,har jag nån hylla som ska upp också.. ;)
 Sen så är jag spekulant på en diskmaskin också, en vanlig,ingen bänk..
Nån som har någon till salu??

Om inte annat kanske någon är spekulant på en barnvagn.. EmmaLjunga Scooter -06a, ytterst lite använd..
Säljes för en billig peng.. ;)

Har suttit o hittat massa roliga bloggar ikväll också, gud va kul det är o läsa om andras vardag.. Hur sjutton kan det vara så roligt? Haha..
Jag gillar det iaf.. :)

Näe,nu väntar en bok,en kopp the o min stoora tomma
säng.. ;)
Imorn vankas som sagt var jobb, o sen middagsdejt med mami! Trevligt!

PussHej!


Era tankar..
Postat av: Sandra

Ne det var ju inte det! Det hade jag ju aldrig sagt heller:P Haha ja nu har vi tvättat ikapp:) Haha Ska ut nu och hämta tvätten nu sen blir det sängen....

Hörs imora!

2008-08-21 @ 23:05:32
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Tina

Ske ma kom te dek å meka lite ;o)

Jag som är lite händig menar jag=P

Hahaha!

PH

2008-08-21 @ 23:11:47
URL: http://tinawina.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0