julstress o bloggtorka

usch o fy for julstress.. o jag far alltid det.. Jag har liksom en drom eller vad man ska kalla det for over en perfekt jul. en mysig,lugn o perfekt jul for lowis.. haha,som sagt en liten drom.. sen tycker jag om o fixa o dona infor julen,alskar o ha det juligt o fint hemma. Det ar sa mysigt! i ar vet jag inte riktigt hur det blir.. forra aret blev som det blev, men jag hade riktigt mysigt trots allt.

for ovrigt har jag bloggtorka,o ingen fungerande dator..darfor jag ar sa dalig pa o uppdatera..

fyra dagar kvar, o cylinders 24ars dag! Grattis till henne!


sprang pa min Favorit Kristoffer idag ocksa,da blev jag jatteglad, de gjorde min dag!

ikvall ska jag stada o pyssla hemma,spannande va!?haha


PussHeej



Era tankar..
Postat av: Sofia

God Jul o Gott Nytt År

2008-12-26 @ 09:11:44
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Tina

COOOOME OOOOOOOOOOOON!!!

2008-12-29 @ 23:15:01
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0