ljus

jaha, så har den här helgen passerat också.. utan några större händelser eller missöden.. hade ljusparty här igår, det var trevligt! Några som handlade iaf.. Så nu längtar jag bara tills ljusen kommer! Tack till ni som kom! :)
jo,just ja.. råkade ut för ett pyskfall på ica igår också.. hon "flög" liksom på mej när jag var på väg in.. hon var riktigt läskig.. riktigt pysk alltså.. Hur lyckas jag alltid råka ut för allt!? skjutsade hem gosbubblan också, o han bara skratta.. kul,kul! haha.. jätte kul,det är ju såna som henne som rätt som det är bara skulle kunna sticka kniven i nån, såna som inte bör få vara ute.. Huua! aja.. hade ju som sagt var ljusparty igår också..trevligt ja!

idag har jag varit "ledig" eller ja, studiedag hemma, måste erkänna att jag inte fått så mkt gjort som jag velat, men jag har varit på banken, o gjort lite ärrenden där, varit på östersundsbostäder o kvitterat ut garagenyckeln.. Yeey! Varit på fonus o hämtat "vita arkivet" så nu ska jag fylla i o skriva i de, o lämna in det där..Varit till chefen o lämna in tidrapport o reseräkning o lite sånt.. så jag har fått massa sånt där tråkigt gjort iaf!

svackan jag är i nu,känns sjukt bottenlös, hur tar man sej upp då? äh, det kommer väl..
Just nu längtar jag till slutet av januari,då jag hoppas på o få en kanonlön, också längtar jag tills maj eller juni då jag o mamma ska åka till London! :)

PussHeej!

creds till några speciella StjärnLjus just idag :
Tina aka Göllet/TjaBo för att hon får mej att klara mina dagar, hon har hört allt,sett allt,vet allt,o finns ändå kvar. Forever and always. Älskade underbara.

Sandra aka grannen
för att hon står ut med mej,o allt där till, o alltid finns där. Pärlan.

Anna
aka Gullhönan för allt.
 
Emma aka Systeryster för att hon är min älskade lillasyster,som alltid finns där, o alltid ställer upp.

Kristoffer aka Favoriten Min för att han är Min Favorit helt enkelt. Alltid och För alltid.


Era tankar..
Postat av: Sandra

Men din lilla gofis =) Haha, oh tack själv för att du alltid finns för mig! Såg inte förens nu att du skrivit... =) Glad jag blev =) Får ta och mysa någon kväll nu =) Med glögg, lussebullar, bullar och pepparkakor =) Pusspuss

2008-12-02 @ 22:25:54
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0