Psykos

ska lägga mej o läsa den boken nu, en bok som vi ska läsa i SocialPsykiatri. Verkar vara en intressant kurs. Kanske jobbig också.. är det bra för mej o läsa sånt? Kanske, kanske inte. Förhoppningsvis ger det mej insikt, o får mej att må bättre. usch, nu blev jag för privat känner jag.. aja, skit sak samma!

idag blev jag väckt klockan åtta av att östersundsbostäders vaktmästare kom in med huvudnyckeln, o skulle fixa en skåp lucka i köket,och 1 ½timme senare, klev jag något irriterad upp. Efter att dom stått o borrat i hundra år. 1½ timme, två karlar och Ingenting har hänt! Mer än att dom plockat bort fler skåp luckor. Tanken jag slogs av då var, huur svårt kan det vara o byta ett gångjärn!? Skitsvårt tydligen så dom for och hämtade mer/andra grejer, o jag Lowis o Tjorven for också.. När ja kom hem sen va allt klart! O jag styrde i ren förtvivlan upp lite lussebullar.
 Hur göör ni era lussebullar?
Mina blir aldrig som jag tänk det.. Jag är dock grym"vanliga" bullar! ;)
Lång promenad med Tjorven, och lite plugg har också stått på schemat idag.. Trots ett tungt ont huvud,  o ont i halsen..

Nämnde jag att jag va typ tre cm ifrån o krocka idag när jag for från dagis.. Gubbjävel från helvete! Han liksom bara körde ut rakt framför mej, och jag körde på huvudled.. Idiot!

Heej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0