silverträd, ozzy o sushi!

ja,jag tycker om mitt lilla silverträd som jag hittade på ixo förra veckan, det är liksom jag på nåt vis. så det tycker jag mkt bra om.. :)
 sen måste jag passa på o hylla Ozzy Osbourne också. Vilken karl! Sitter o lyssnar på Crazy Train just nu, o jag bruka bli på så bra humör när jag hör den.. Tycker den är sjukt skön. o har så härliga minnen till den.. Sommaren 2003 gick låten varm kan jag lova.. Att musik kan ge såna minnen, fantastiskt! Musik kan verkligen framkalla alla möjliga minnen, bra som dåliga,glada o tråkiga. Härligt. O jag är verkligen en allätare, lyssnar på allt från Mötley Crue till Björn Afzelius.. ;) Musik är härligt..

sen vill jag även slå ett slag för sushi, det är något utav det godaste som finns! Lite av min o Göllets nys nish! (stavning?) aja, sjukt gott iaf.. :) va ute o gick tidigare ikväll, o gick förbi ica, o Göllet råkade visst köpa en åttabitars Norrlands Sushi som vi delade på.. Grett som kvällsfika! Haha! =) Super gott va de iaf, Reine förstår sej dock ej på oss.. Sushi o Julmust, de e de rätta..

har alltså hängt med Göllet o Reine ikväll, inte gjort nåt speciellt,bara legat på soffan o surrat.. det är lyx tycker jag,o nåt av det bästa jag vet! o umgås,o bara kunna vara med folk som står en nära.. trots att man mår som en påse skridskor.. o trots att man är osocialast i världen o sur o grinig, så är det ibland skönt o ha någon i närheten,som liksom bara är där.. man kan svära,gnälla,skrika,grina,skratta,vara tyst, tok surra o bara vara, o dom tycker inte ens att det är konstigt.. dom bara finns där.. Änglar utan vingar tror jag det kallas! Underbara,vackra vänner.
" vänner är den familj man själv väljer.."
därför tror jag man ska välja dom med omsorg.. och "sortera" bland sina såkallade vänner ibland.

O skillnaden mellan kompisar o vänner är för mej mycket stor. Faktiskt, och djupare än så behöver vi inte gå ikväll.. Mer än att det är stor,stor skillnad.

näe,tror jag ska ta o hänga lite tvätt nu,o krypa ner i sängen.. har precis varit ute o kissat Tjorven en sista gång. (underbara,snälla och goa hund!) o hjälpt sandra hänga upp gardinerna i tvrummet.. tjusigt blev de! :)

mitt lilla hjärta håller även på o bli sjuk, snorig, små hostig, tät i bröstet o grinigare än vanligt! :( nån som har nån bra huskur? vi har inte tid med nå sjukdomar i det här hushållet förrän tidigast nästa höst..

just ja, sängen vare!


PussNatt


Era tankar..
Postat av: Karro

TACK! Och tack det samma! Det verkar vara motigt för många just nu.. Antar att det är julen eller nått? Men du vet vad som sägs, det som inte dödar det härdar! Dina kommentarer värmer iaf, jättemycket!!

Kramar

2008-12-02 @ 08:17:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0