Tjorven, Skola o Desperate

vi försov oss visst imorse, hade tänkt lämna lowa till frukost på dagis, för o hinna på skolan en sväng innan mötet.. Så blev dock inte fallet, utan både jag, lowis o tjorven sov som klubbade sälar! o jag vaknade i panik kvart över nio, o mötet började tio! I mitt huvud går det inte riktigt ihop, och inte i verkligheten heller blev jag varse.
. tio minuter i tio, hade både barn,mamma och hund fått frukost.. Ut o panik kissade tjorven,på väg till garaget typ! In me hund o barn i bil, o så ska jag hoppa in.. Toppen dörren har frysit fast! Efter en del våldsamma försök vann jag, och vi var på väg, klockan närma sej tio,o jag bestämde mej för att ongen fick följa med på möte först o sen dagis, o det gick ju bra.. Trots att min frispråkiga dotter kallade kvinnan för häxa.. Inte kallade henne för det sen, utan sa det till henne!
 Jag höll på o sjunka genom jorden,o visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen! Härliga barn! Haha.. :)
aja, efter de lilla mötet skjutsade jag Lowis till dagis, o pallrade min lilla stjärt till the school.. Varför vet jag inte, rätt onödigt tror jag.. Fick iaf reda på att jag inte behöver ha praktik! :) Sjukt skönt.. detta pga att jag redan haft det när jag gick på PC, för typ hundra år sen.. ;) Efter snabbisen på skolan blev det äntligen en lång promenad med Tjorven, härligt men kallt,kallt! Pluggade lite resten av dagen, o bara låg på soffan,haft ett huvud tungt som bly,o fullt med tjock vadd hela dagen.. Jag vägrar faktiskt bli sjuk.. Sådeså!

Hämtade hem Lowis från dagis, sen blev de middag,kvällspromenad med Tjorven o mys i soffan! 

Nu sover Lowis ( hoppas jag iaf! ) o jag o Tjorven ligger o myser framför Desperate Housewives med glögg..
 Eller ja, jag dricker glögg o tjorven tuggar på sitt ben.. :) Kanon program,för övrigt!
Snart väntar sängen..

jag är förövrigt i behov av lite massage.. någon? Please?

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Linda H

Jamen det går att ordna, inga problem! =) Dom randiga är väldans poppis! Har en väskmodell som e bra till sånt...så kallade dagisväskan, finns under rubriken "sytt och pyssel" Går ju att kombinera med olika kantband och färger... fundera på den du! =) Kram

2008-12-02 @ 22:58:06
URL: http://hoflinskan.blogg.se/
Postat av: Sofia

jo vi har en till voffas..

Tess heter hon.. det finns juh bild på henne på bloggen..

=)



allt är bara bra..

jobbar o donar med huset.. =)

2008-12-03 @ 13:01:02
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0