tomt utan trollongen!

jaa, Lowis fick stanna hos mamma efter middagen.. så nu är det sjukt tomt hemma! trots att hon hade legat o sovit om hon var hem,o jag hade varit utan sällskap, så känns det på nåt vis ännu mer ensamt när man vet att hon inte ligger där inne o sover! uscha.
aja, åt iaf middag hos mamma,o sen spelade vi memory allihopa.. Haha! :) Gick en liten promenad med syster o Tjorven innan jag tog hunn o for hem. Pitstop hos Göllet o hennes karl, kika på idol o surra lite,sen hem.
o nu sitter jag här.. tror det är dax o påbörja projekt somna-innan-väckarklockan-ringer!
Imorn blire till o kliva upp tila, hoppas på att man inte är insnöad när man vaknar.. :)
Pappa kommer hem ikväll också, så jag måste dit o byta bil imorn. Känns jäävligt jobbigt om jag ska vara ärlig, eftersom det kommit typ sjuttiskitmest med snö,sen jag lämna den där, så den kommer vara totalt översnöad, och mest troligt ha frysit ihop totalt. Då jag misstänker att det kan ha varit lite glykol i den! Skämmes tamejfaan, Joanna!
Hur ska jag nånsin få bilen o tina upp innan våren är min nästa fråga?
 Huuva. Nån som vill köpa bileländet? ;)


näe, nu ska jag fika litegrann,o sen åtminstone lägga mej i sängen o kika på tv..
just ja, vi fick iaf till lite pepparkakor o muffins förut idag, bullarna får vänta tills imorn! ;)

Heej o Natt!



Era tankar..
Postat av: Åsa

har samma problem! ska vi byta bil??! =)

2008-12-09 @ 18:09:40
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogga mer själv vettja! ;)

2008-12-10 @ 20:38:23
Postat av: mamsen

har börjat blogga igen..välkommen till min sida ;)

Älskar dig, kramisar..!

2008-12-11 @ 00:30:33

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0