äntligen hemma..

från jobbet.. o det är skönt! har så ont i lederna idag,så de e jobbigt..men,men.. har gått bra o jobba iaf, o nu är det inte så länge tills jag har liite semester! O det ska bli underbart.. Ska bli skönt o flytta också,eller ja inte själva flytten då.. men när de e klart iaf! =)

stal med mej lite rabarber från farmor idag också, tänkte ge mej på o koka rabarberkräm.. ;) o göra en rabarberpaj o bjuda damerna som kommer ikväll på.. Hoppas det inte blir för sent bara.. Jag är ju som en pensionär,måste lägga mej tiila! o ändå kan jag inte sova.. eller jo,fram till tre brukar det gå bra..

näe, om man ska ta o slänga ihop lite mat kanske? tror de blir falukorv o stuvade mackisar! De e gött de!
Vad ska ni äta?


På fredag ska jag kanske ut o äta lunch med några jobbarkompisar, de blir nog trevligt!

bajs,upptäckte just att jag har typ slut på margarin.. kan man använda becel i pajen? hrmm..
aja, på återhörande!

PH

Era tankar..
Postat av: Sofia

Du o dina pajer.. =)



Hoppas att det kommer att gå bra att flytta..

Är det i slutet på augusti ni ska flytta?? TYcker lowa att det är spännande då..?? hon har juh flyttat ett par gånger, men inget som hon kanske kommer ihåg.. =)



Låt pajen smaka.. =)

2008-07-23 @ 17:18:46
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Anna

Svar på vad ska ni äta; Jag åt mjölk och flingor :) Haha, värdelöst att äta när man är själv hemma! :P Allt bra med dig? Kram, Anna.

2008-07-23 @ 18:48:30
URL: http://annalindstrom.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0