ett skrikande barn på e14..

idag har min älskade lilla trollonge varit ett riktigt Måånster. Inte lyssnat för fem öre på vad varken jag eller Tina sagt. På vägen till krokom trodde jag seriöst att jag skulle hiva ungen ut ur bilen.. Sen kunde hon få sitta där o skrika,sparka o slåss. Nära var det iaf.. Trotsiga, uppkäftiga barn är sådär. Ett annat exempel på hopplösa barn, fast då pratar vi Totalt hopplösa barn. Aja, vJag, Tina o Lowa  va iaf på Max för o äta glass, givetvis va glassmaskinen trasig så det blev ett glas juice istället.. Aja.. Bordet bredvid oss sitter det två ouppfostrade barn på ca 6 och 9 år. Föräldrarna är och beställer,och det tar givetvis väldigt lång tid.. O dom skriker slåss,klättar på bordena o är allmänt jävla störiga.. Jag och Tina håller på o bli tokiga. Efter en stund börjar dom och spotta! Inomhus,och på bordet. Gör man så?!? Så är då inte jag uppfostrad iaf.. ( Tack,mamma o pappa!) Tillsist står jag helt enkelt inte ut, utan vänder mej om och talar om " Att inomhus spottar man helt enkelt inte, och så är det bara!" Och spänner ögonen i den största ungen,som blir helt spak och knäpp tyst,och tassar sen iväg till sin mamma o pappa.. Undra just va hon sa till dom? Haha..Aja, jag tycker iaf inte att man får bete sej hur som helst.. Och hade det varit mitt barn som satt o spottade och itne kunde bete sej så hade jag nog uppskattat om någon sa till.. Tror ändå dom ska va glad att det va jag som brann av o inte Tina.. haha! ;)

Har haft lite qualtiy tajm o umgåtts med Linda idag också, det va nice. Henne gillar  jag skarpt!

Har även varit på skopunkten återigen,och dregglat över mina och tinas stövlar! Jag ska ha dom.. Någon som känner för o sponsra mej med ett par urläckra,as sköna svarta stövlar..  Kostar endast 400 pix, Emma, är inte du också sugen på ett par? Isånafall blire endast 250 pix var? ;) Det är ju tag 3 betala för 2.. Erkänn att du blir sugen? :)

Annars så har vi inte gjort mkt alls idag.. Hängt med Tina aka Göllet..  Trots att både hon och jag egentligen borde börja packa,eftersom vi båda ska till o flytta snart.. Någon som känner sej sugen på o hjälpa oss? Näe, trodde väl det.. Som vanligt faktiskt. Aja.

Om två veckor bär det dessutom iväg mot Leksand.. Som jag längtat efter denna lilla semester. Och Lowa också.. :)återstår dock o se o resesällskapet kanske ändras?!?  Hoppas inte iaf.. Det skulle kännas för jävla tråkigt.. I värsta fall far väl jag o Lowis själva.. Nån lär man väl alltid känna.. ;) Hur som helst så är vi ju rätt vana att vara själva,så vi klarar oss nog..
:)

Näe,nu ska jag nog ta o krypa ner bredvid mitt sovande lilla Hjärta! Sätta på en film o hoppas på o få sova lite.. Imorn vankas jobb mellan 12-22.. Det känns sådär! :(

PH

Avslutar med dom här gamla bilderna som jag hittade på datorn.. :)





















Era tankar..
Postat av: Jessica

Ja de ve riktigt trevligt...=)

vilken du verkade ha igår..hehe

2008-07-19 @ 10:12:57
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har ju sagt att jag ska hjälpa till:) Nemen ska inte L&E åka nu med er? Kan ju kolla med oss kanske?

Man vet aldrig..... Puss&Kram

2008-07-19 @ 11:15:49
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0