hrmm..

kom hem från jobbet för en timme sen, har gått galant o jobba.. Har jobbat med Pia, henne gillar jag..hon är så mysig.. Lugn o rejäl liksom.. :) sitter o funderar på om man ska packa lite,eller göra en kopp te,o krypa ner i sängen.. Måste ju erkänna att det lutar åt det sistnämna... Börjar sju imorn,så en tidig kväll är nog att rekommendera.. Måste hinna tanka innan jobbet också.. Imorn slutar jag tolv, o sen jobbar jag inte förrän klockan fyra tisdag eftermiddag! Och hur sköönt tror ni inte det blir då? Underbart!
I helgen ska jag bar njuta av ledighet,o pyssla på här hemma.. Firar min tredagars ledighet med kinalunch imåra.. Jajje! Och sen ett stövel inköp kanske?

Nästa torsdag vid den här tiden går jag på SEMESTER! O på lördan börjar äventyret ner mot Leksand.. :)
Jag längtar!

PH


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0