minikok..

ja,det blev ett minikok av kräm, hade ingen lust o förstöra massa rabarber.. ;) Men det blev riktigt ruskigt gott! Jag är grym!
 Pajen sket jag i, damerna var på bio när jag fick ett sms av dom..och o få besök nu mitt uppi läggningen av Lowa kändes faktiskt inte så himla lockande.. Tyvärr. Men,men.. får göra pajen en annan dag helt enkelt!
Nu ligger iaf Lowis i sängen,o jag hoppas hon somnar snart.. Ska börja packa ner lite saker i låder också,tänkte jag..vet bara inte vart jag ska börja?
ycket av grejerna kan jag ju faktiskt bara bär över också.. Det är alla tiders.. Har dock en miljard saker som jag bara ska slänga också! Slänga först,o flytta sen, eller flytta först o sen slänga det som blir kvar??
Vad är smartast?

Tror jag ska göra en liten upprensning av annan karaktär också. Tror det kan behövas ibland.. Säjer som Göllet, jag orkar inte jaga folk..
Totalt meningslöst.
Näe, ma snakkes.

PH


Era tankar..
Postat av: Sofia

Jaså men det e juh snart.. =)

Det e närmare 11 mil enkel väg till Leksand..!!

så det blir juh en bit.. =)

2008-07-24 @ 11:00:52
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Sofia

Jaså men det e juh snart.. =)

Det e närmare 11 mil enkel väg till Leksand..!!

så det blir juh en bit.. =)



Vplus att jag jobbar mycket den helgen veckan...

plus att jagn ska på hundutställning..

det lät som jag har fullt upp.. =)

2008-07-24 @ 11:01:50
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0