Underbar helg!

Har haft riktigt underbara,sköna, dagar..trots min ounderbara tväronda tass.. Idag har verkligen varit en tvärmysig dag.. Har varit nere vid sjön i orrviken,med Lowis o Victor o Angelica...från typ halv ett idag,tills tio ikväll.. Underbart! Solat o badat som bara sjutton! Tack för världens mysigaste dag.. Ni är underbara! O efter middagen,så kom ju även Joel, o min FavoritKristoffer ner.. Så då blev de mer bad.. Joel banga dock.. Löjligt! Till o me jag me min onda tass säla mej ut.. Haha! Bilder från idag o fredag kommer sen.. ;)

Nu ska jag försöka ta mej in i duschen,o ta en snabbdusch! Imorn väntar en ny dag,med förhoppningsvis lika fint väder.. O då vet ni vart ni kan hitta mej, ute i Orrviken,nere vid
sjön.. ;)

PH

Era tankar..
Postat av: Sandra

Ja jag vet att vi var på utflykt:) Har ju inte bloggat om det än:) haha!!! Låter tok härligt ju!!!

Nu har jag fixat barnvakt den 27-28 augusti så nu får du allt följa till sthlm:) Puss

2008-07-28 @ 09:35:14
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0