De va faktiskt inte så jobbigt..

o jobba ikväll,som jag trodde det skulle va.. :) Jag har ju varit bortskämd och gått på en rad utan kvällar sen i april, men nu ere ändring! Både på gott och ont. Tjorvigt o lösa barnpassning, men grett med lite ob då o då.. ;) Imorn väntar det ett till kvällspass.. Fast då slutar jag redan åtta, o de e grett.. Då e de lilla livet kanske  vaken när man kommer hem också.. Hon är för övrigt världens sötaste tös. Åh, vad jag Älskar henne! Min gofis. Igår tog även jag o Jänet kökssaxen o klippte luggen på henne,så na siir någe.. o hon blev om möjligt ännu sötare! ;) Men hon sura lite över att hon inte fick klippa oss, för vi fick ju faktiskt klippa henne! Haha,barn är för härliga.. :)

Hon vaknade förresten nyss,och kom upp.. Gnällde lite över ont i magen, o kändes lite varm.. Jag hoppas verkligen inte hon tänkt bli sjuk nu.. Det vore så typiskt! Lustigt att hon inte fått vattkoppor än förresten.. Tycker dom flesta kidsen på dagis haft det nu.. Hrmm?

Näe, nu tror jag det är läggdax.. Ska påbörja en ny bok också.. Smutsig tror jag den hette, verkade bra iaf! :) O sen tror jag de e dax o somna i tid.. Börjar trots allt sju på fredag,så imorn blire ingen längre sovmorron,som det har blivit nu måndag,tisdag o idag!Nope,absolut inte.

Avslutar med lite gamla blandade bilder...

  
Dotter o Mor


     
Lillasyster innan studentbalen -07

   
Lilla fina chillgrisen, Aramis!

Gonatt allihopa, o snälla ni..Ni kan väl lämna nån kommentar!?!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0