*

jahopp, onsdag kväll då, och halva veckan har gått.. O nu är även mamma på hemma plan. Hämtningen av dom gick bra,och jag glömde inte bort dom.. :) Både jag o Lowis fick massa tjusiga kläder.. Tack, o tack!

Var på ExpoNorr en sväng på förmiddagen idag också.. Va knappast nåt speciellt o se.. Men lyckades köpa lite strumpor iaf, en påse tunnbröd, också fick jag kanonpris på rökt fläskfilè o nån sås av Coffes pappa.. Me Like! Tror det blir en tur it på lördag också,med Linnèa.. Får la se hur det blir..
Idag betalade vi iaf stugan i Leksand,så nu e de klart! Och jag längtar verkligen tills dess! Det ska bli så fruktansvärt skönt o komma iväg på lite semester! :) Också har vi ju bestämt att det blir ett par dagar i Sthlm också.. O boende redan kirrat,hos Malin.. Linnèas syster.. Kommer bli kanon! :)

Näe, har väl egentligen inte så mkt o säja, mer än att det går trögt nu, jag e less!

NattiNatt!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0