Fields of gold..

världens finaste låt.. helt klart! hrmm, fast det säjer jag faktiskt om många, men det är helt klart en utav världens finaste!
Ja,då har vi nästan nyss kommit hem.. Va till Orrviken o fikade hos farmor,o sen var vi ut och åt med Syster o Pappa.. Väldans gott,o mkt trevligt! Tack för det papps. Sen blev de en tur på Willys o handlade lite förnödenheter,o sen till mormor o lämna av emma som skulle hämta mammas bil.. O nu sitter jag här, ska ta o skynda mej o slänga ongen i säng, o sen ska jag mysa ner mej i soffan o bara va.. o det ska bli så skönt! :)

Era tankar..
Postat av: Sandra

Ja men visst är den låten vacker!!! Hörde den på ett program som gick på ettan, en gosskör på en engelsk skola, sen på reklamen och sen så självklart så med STING!! Låter som en mysdag det där:) Hörs imora! Puss

2008-06-24 @ 22:44:51
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0