för - och nackdelar.

ja, det finns tamejfaan för - och nackdelar med precis allt. Jag tycker nästan det kan vara lite jobbigt. Jag menar,tänk vad enkelt allt hade varit om det bara fanns nackdelar med vissa saker, eller bara fördelar med andra. Då skulle ju alla val vara betydligt lättare att göra. Tänk vad bra,och lättsamt! =)
aja, över till nåt annat..

jag måste vara den slarvigaste och yraste människa som går i ett par skor, förstår inte hur jag lyckas? tror det är liite för mkt i mitt lilla huvud, för att det ska kunna gå runt,o jag ska hålla reda på allt!? Måste nästan vara det? Vet inte hur många gånger jag gick runt o leta den där rackarns psykologiboken igår tex, o nu är nyckeln till kaffeautomaten på skolan borta också!?! Vägrar tro att det är jag som är så yr.. Tror det är småtomtarna här hemma som lägger bort allting! Japp,så ere, för Varför i hela fridens dagar skulle jag lägga psykologiboken under handdukarna på tvättmaskinen!? Va gjorde den överhuvudtaget inne på toan!? O den här jäävla nyckeln till kaffeautomaten! Den gör mej snart gråhårig. Huua!

aja, tror jag ska ta o göra klar några fler psykologiuppgifter nu, sen ska jag iväg o ha avstämmning på dom.. Måste skriva lite arbeten i medicin under dagen också, eller ja, ganska många faktiskt!

Tur att alla man känner ska vill Whovalley i helgen, o festa loss, så jag kan jobba (o tjäna grymt med dollars!) o  plugga i lugn o ro, utan o bli störd.. För jag vill ju absolut inte åka upp dit.. Nääerå, absolut inte. Bitter!? Vaadårå, bara en av årets roligaste händelser! Jaadå, jag är så gärna hemma så! ;)

näe, psykologi vare ja! men först ska ja bubbla liite vatten,som jag faktiskt inte gjort på länge!


PussHeej!






(idag är ett sånt där datum,som jag kommer ihåg,som får mej att minnas, som får mej att le,fast lika gärna gråta,och som får mej att inse att tiden går ruskigt fort.på både gott och ont.)

Era tankar..
Postat av: Linnea

Ahaa.. Fler som är hemma från Vemdalen alltså..

Känns ganska trisst å va hemma när ALLA andra ska dit..men men sånt e livet suck

Kramar =)

2008-11-06 @ 17:35:35
URL: http://lintias.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0