grus i ögonen

känns som jag har ett stort jävla gruslass i ögonen! är ruskigt trött i ögonen helt enkelt.. eller ja,är ruskigt trött hela jag egentligen.. funderar på o ge upp studierna för kvällen, och sova faktiskt! Får sitta på skolan en timme innan avstämningen imorn o gör klart det sista! Det blir nog bra det.. Eller är det någon som vill skriva om Nutriation och Elimination åt mej? Osså lite o liggsår,o tryckskador!? Guuu,så roligt! Näe,trodde väl det.. Inte jag heller,faktiskt. 
 Nu ska jag ta o ställa in timern på motorvärmaren,o göra mej en kopp te,o krypa ner.. har jag nämnt att jag får garage från 1/12!? Det får jag iaf.. Wiie! Så bra..


PussNatt!




Era tankar..
Postat av: mamsen

Va bra att du får garage, vet du..det får jag med från 1 dec ! slut på snöskrap och stök :) Pengar ja, det måste man hålla i. Du har ju mat i kylen tak över huvudet, kläder till Lowa sponsrar jag mé ganska mycket tycker jag..Så din situation är inte unik på nåt sätt, snarare vill jag påstå att dom flesta går igenom perioder av "fattighet" framförallt när man är ung. Jag har själv gjort det och det ljusnar tro mig..Du och Lowa är alltid välkommen att äta med mig,när det passar. Kramar

2008-11-19 @ 15:49:31

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0