Mysdag..

blev visst en riktig mysdag istället idag, först gjorde jag klart lite skoljobb,o sen mötte vi Linda o sprang på stan en snabbis, ivrigt letande av en vinterjacka till mej, jag vet vad jag vill ha för nåt..
 O nu står det mellan två stycken, beslutsångest! o sen va de ju de här om ekonomin tillåter eller ej.. Men en varm jacka känns ganska viktigt..
 Aja,va iaf trevligt o träffa Linda en sväng! :) När tina hade slutat,så började vi våran quality-dag med henne.. For till svensta o kika lite på dollarstore, blev lite lucia pyssel inhandlat till Lowis o några julklappar. For en sväng på ixo, o på rusta.. o in på team sportia o prova mer vinterjackor.. Beslutsångest som sagt var! Sen blev de middag me tina,large o reine, som avslut på en mkt trevlig dag med vårat Älskade göll!

har småkikat lite på desperata fruarna,o surrat lite strunt med reine ikväll, o dessutom försök skriva lite om den här rackarns småbarnsålder, på torsdag e de avstämning.. Vet inte riktigt vad,eller hur jag ska skriva..hrmm?
imorn väntar iaf en himla massa plugg, o skola..
 måste åka o handla också, så rackarns tomt på mat här hemma.. tror Lowisen ska till victor o angelica efter dagis imorn, min lilla älskling! Idag har hon o jag haft en riktigt bra dag, inte alls särskilt bråkig.. :) Såna dagar är ganska sällsynta, och underbara! Men hon är alltid underbar!

ne, nu ska jag kika lite på csi,o sen sooova!



PussHeej!




Era tankar..
Postat av: Me

jo de är ju hon som tydligen tycker mitt liv är tokintressant, vilket ja inte sett än =) haha...

Ja men ni åker inte ner UTAN oss =)

Ses imorn, min sköna höna... Puss

2008-11-26 @ 00:00:39

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0