Pluggdag, igen!

jaa, det var väl egentligen inget ovanligt..haha..
har varit o lämnat Lowisen på dagis,o ska sätta mej o skriva klart dom sista arbetena! Som visst är betydligt fler än jag tyckte från början..aja, what to do?
det är vinter ute iaf, det är småmysigt, trots att jag praktiskt taget fryser arslet av mej varenda gång jag går ut, och när jag ska ta mej någonstans med bettan, som alltid är kall, o inte blir varm.. Huua! Meen, Ge mej väärme!
ska till mormor en sväng idag också, trevligt! också måste jag försöka ta mej en sväng på Willys. Så man kanske klarar sej till löning..

Idag fyller Daniel 30 också, Stort Grattis till han! :)
o på lörda blir de galej! blir nog kanon kul de..

näe, nu ska jag återgå till studierna... * bra, joanna!*


PussHeej!



avslutar med en liten bild på 30åringen! schyssta brills va!? =)


jo just ja, Grattis till Elin också, som fyller 23 idag!

Era tankar..
Postat av: Me

så du ska dit? håll koll på honan som anser mej som en rival då?! =) haha,pussen!

Ey, när ska vi dejtas?Miss you two

2008-11-20 @ 17:01:25

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0