va tusan gör man?

va tusan gör man, när man som jag, idag faktiskt tänkte skolka från skolarbetet..bara för att vara ledig liksom!? hade planerat redan igår kväll, att imorn ska jag skola o typ bara va ledig.. kände paniken komma.. Va gör man egentligen??
Hur fördriver folk tiden?
Igår kväll låg jag på soffan o va lam o slö kikade på singing bee, såg inte ens klart på det förrän jag tog ett glas proviva ( de bästa som finns för magen..förövrigt!) o gick o la mej, somnade.
Skönt!
Nu ska jag o kidet ta o åka en tur till söstra, o sen till lillfarmor!
De blir nog bra..

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Anna

Ja jag kanske skiter i att anmäla mej =) Du vet när folket är i fyllan så bryr dom sej aldrig ifall de kommer mera folk =) haha, puss

2008-11-15 @ 13:18:12

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0