vart är mina vantar!?

kan någon vänlig själ förklara för mej vart mina vantar tagit vägen?? dom är alltså,spårlöst försvunna.. och ju mer jag tänker på det,desto mer upprörd blir jag. Mina varma,goa,fina urhärliga vantar! Hur kan dom bara försvinna!? o detta stör mej kopiöst mkt, med tanke på att jag alltid använder dom.. o nu e dom liksom bara borta..o har varit det sen i helgen nångång!! Vart kan dom vara!?
gaah. jag blir tokig(are) snart!

avstämmningen på psykologin gick kanoners! Sjuk skönt, nu har en liten sten lyfts från mitt bröst iaf.. ska bara få bort resten också.. Avstämmning på några uppgifter i medicin på måndag,o massa inlämningsuppgifter som ska vara klart tills dess! Jag har det jag gör med andra ord!

Har terapifikat med TjaBo idag också, på le fik! Småstressigt, men alltid lika trevligt! <3

Nu ska jag lägga Lowisen, o sen väntar skolböckerna!


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: mamsen

ojoj..vita fina vantar på min hallhylla ;) Kom ihåg dom när du kommer..älskar dig, puss puss

2008-11-11 @ 23:34:24

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0