Rosa gala!

ikväll ska jag,syster o mamma rosa galan.. En gala om bröstcancer.. Det blir nog bra.. Men va sjutton har man på sej!?
Igår fick jag för första gången på riktigt länge världens migränanfall, låg o skakade,kallsvettades,kräktes o hade tväront i huvudet,o det bara blixtra hela dagen! Vaknade väl till liv,vid tolv på natten.. Fick i mej lite fil,o förberedd smörgåstårtan som jag lovat o ha med mej på dagens pmöte.. Sen stupade jag i säng again. Åter med jordens huvudvärk o flimmer för ögonen, men fick iaf behålla filen! Sen sov jag,o jisses va jag sov.. Vaknade precis så jag hann göra klart tårtan o åka ut till orrviken.. O idag e jag pigg, skönt! Pmötet gick bra, o tårtan blev  uppskattad o god! =)
Har precis kommit hem,skjutsade tillbaka chefen också, trevligt o få en liten "privat"stund med henne!

Nu ska jag ta o göra lite stuvade makaroner o köttbullar,innan jag ska iväg! O försöka hitta nåt stiligt o ha på mej! ;)

PussHeej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0