Fem saker..

Ytterliggare en rolig grej! =)

Göllet utmanade mig!

Fem saker i min frys: Älgfärs, glass, kycklingfilè, äppelmos o nån ogjord stek

Fem saker i min garderob: Jeans, Tjocksockar,Linnen, Tröjor o ett underställ..haha!=)

Fem saker i min väska: Plånbok, Nycklar, Snus, Kalender, Nässpray

Fem saker i min bil: Badring, Bilbarnstol, Skräp, Filt, Kläder..

Fem personer jag utmanar: Sandra, Angelica, Karro, Mickis och Theres.. :) O jag blir mkt upprörd om ni inte gör det.. ;)



vet att jag varit totalt värdelös på o uppdatera. Men har haft så mkt annat för mej.. Vabbat för Lowis vattkoppor, jobbat, pluggat, jobbat, hängt med Linda, ätit middag med Sara,kafferepat med mina damer på gårn,plus Z:a, åkte en sjuhelsike massa färja, köpt urtjusiga stövlar, inhandlat lite paket till Lowis, kollat på massa film, haft ur ont i lederna som senaste dagarna, umgåtts o hängt med mitt Göll, bakat scones, fått världens finaste änglar plus världens gulligaste kort av mitt Älskade Göll bara sådär, ( Forever and Always!) tvättat o donat,varit på marknad o så.. dock ej städat,bytt gardiner,städat bort på baksidan eller bakat bullar som jag tänkt! meen  jag har umgåtts rätt mkt med någon annan, som gör mej sjukt glad.. ;) mer än så tänker jag inte säja,, Så nu kan ju ni börja spekulera! ;)

Imorn bär det av till Sundsvall iaf, med trevligt sällskap, jag o Linda ska äga. det ska bli nice! =)

näe,nu ska jag ta en välbehövlig varm dusch,o sen ska vi självdö på soffan till Sing a Long, blir kanon det!


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Linda

Hade de faktiskt riktigt mysigt i Sundsvall må jag säga, TACK! roligt å helt otroligt att karln inte gnällde en gång, trots timmar på Ikea :) Måste göra nåt mer tycker jag ;)

2008-09-29 @ 22:52:33

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0