jag gjorde det! :)

jag satt i den dar uber laskiga stolen!! ( robert,hur gor man sana dar lustiga un? jag far inte till det..haha ) hur som helst var jag grymt duktig hos tandlakaren idag.. jag satte mej i stolen, tog en stund innan jag svangde over benena o satt "ordentligt" kunde inte riktigt luta bak ryggen.. Men anda, jag ar sa stolt! :) en skit sak kan ni tycka,men ett stort steg for mej.. sa det sa..

sitter hos syster just nu, lowis har varit har o harjat medans jag va hos tandlakaren som sagt.. o jag hatar att hon inte har aao! Storigt na alldeles hemskt.. haha..

hrrm, eftersom jag da varit dar jag varit nu pa morronen,sa ar jag typ helt knackt..  Att det ska ta sa hart pa krafterna! aja..
Jag har ratt mkt som jag borde gora idag..
Jag borde te.x roja upp pa uteplatsen.
Jag borde tvatta.
Jag borde stada.
Jag borde plugga.
Jag borde handla.

Men jag vet inte om jag vill riktigt.. Haha.. Sa jag funderar helt seriost pa att skita i det. Men ska snart fara hemover,o eftersom Lowas vattkoppor fortfarande inte torkat ut,sa har vi typ fortfarande utegangsforbud.. Trist!

Ikvall ska jag dock chilla med Mjukbrallan, det ar vi bast pa.. :)

Sara, vilken sara ar du?   :)
o asa, pahalsningar e aldrig fel.. :) o jag maste komma o se hur ni bor.. ;)


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Åsa

Ja du måste! Och nu har vi fått tillökning i form av en liten misse, tarzan :)

2008-09-19 @ 13:03:41
Postat av: Åsa

Förresten, tryck: Alt Gr + ¨ + u :)

2008-09-19 @ 16:15:10
Postat av: mamma

Hej gumman !! du é jätteduktig:) Förresten hur kommer det sig att du inte har några prickar över åäöi texten?? Passar det om jag kommer förbi nåt i helgen och säger Hej ?? Ha de bra, älskar dig och lill Lowis förstås Pusspuss !!

2008-09-19 @ 16:57:37
Postat av: Tina

Du är duktig du!

Jag vill också delta i Mjukbralle mys=/? Inte ens bjuden, hmm...

Aja, hörs tomorrow.

POSSHAJJ

2008-09-19 @ 21:06:01
URL: http://tinawina.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och mamma till Emilia 4 år]

HAHA XD

Ja du i helgen händer det inte mycket hoppas jag;D sova! HAHA

Själv då?

Kram

2008-09-19 @ 21:55:28
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej, jag tittar tillbaka=) Fin tös du har=) Drömmen är att bli sjuksköterska så jag hoppas jag kommer in i vår annars får jag söka igen. Kul att du tittade in, du är välkommen åter =)

2008-09-22 @ 14:59:41
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0