Kväll..

så var även den här dagen slut.. har haft en fruktansvärt lam dag.. Har inte mått helt hundra.. Men,men.. Fick som sagt besök av Stina i eftermiddags! Det var mkt trevligt.. Drack kaffe o bara surrade.. Sjukt länge sen sist.. Har saknat henne, en av världens bästa helt enkelt.
Sen ikväll fick vi även lite mer besök.. o ne mamma, tänker inte skriva utav vem här.. Du kan få vara liten nyfiken.. ;) O alla andra också för den delen.. haha! Fy va jag är rolig.. :)
Jag hade en massa halvgamla bananer hemma så vi tog o slängde ihop en banankaka, huslig o trevlig prick de där! :) Nu har han åkt hem, o barnet har åkt i säng..
Vägrar dock o sova. Less jag är på det!

Imorn ska jag till tandläkaren igen, för ytterliggare ett terapibesök, tror det är dax o provsitta den där ûberläskiga,äckliga stolen. Jag hoppas det går bra iaf.. Sen tänkte jag banne mej sola, eksemen o ledvärken tar kålen på mig! Så ere bara..

Sen skulle jag vilja äta nåt gott,o bara mysa imorn kväll.. Kika på nån bra film kanske!? I bra sällskap.. Undra om det kan gå i uppfyllelse!?

PussHeeej!


jo,just.. trevligt att vå kommentarde iaf.. Det tackar jag för! :)

o åsa, din dåre..jag saknar dej..o dom andra dårarna också.. behöver ni aaldrig mej längre? :(

Era tankar..
Postat av: stina

du är ju bara för go!

det där får vi snart göra om.. en middag lät ju som en väldigt bra ide! :)

2008-09-18 @ 22:09:20
Postat av: Sofie

hejhej. tänkte bara berätta att jag har har hittat hit nu å tänker kika in titt som tätt =) hälsn, Nysvedet

2008-09-18 @ 22:47:36
URL: http://linasofiee.blogg.se/
Postat av: Karro

Jag brukar aldrig hinna/vilja fira jul och få ångest när det är dax. Tycker det handlar för mycket om att köpa en massa saker och för lite om att umgås med dom man älskar.. Men ifjol firade jag ju i grannlandet med några andra säsongsarbetare och då saknade jag min familj så galet mycket. Så i år ska här firas! Jag ska tom julpynta och ha en julgran =)

2008-09-19 @ 07:20:26
URL: http://kaed.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Tack tack :D

Jodå min dag var helt okej! :D

2008-09-19 @ 09:00:16
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag saknar dig med! Kan kanske komma och hälsa på någon dag?

2008-09-19 @ 09:26:38

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0