* Lördag förmidda

idag är det sånt där otroligt vackert och härligt höstväder. Solen skiner och det är sån där frisk luft. Det gillar jag.
och idag ska jag göra absolut ingenting, mer än o försöka vara ute, o gå över till sandra o lämna lecakulor så hu får nån ordning på sina blommor.. ;)

imorse när jag vaknade, tog jag mej inte upp först, kroppen vägde bly,o trots att jag var så kissnödig att blåsan nästan sprängdes,så vill inte riktigt benen. Till sist tog jag mej upp, åt frukost med mitt tjuriga barn,som tror att det är sommar bara för att solen skiner,och tänkte gå ut i klänning, då termometern visade endast 8 gradig värme. Huua!
aja,ongen är påklädd o är ute o cyklar o jag har diskat o donat lite, endast dammsugning o städning på toan kvar.. Kändes rätt gruvensamt, faktiskt..

Igår va vi till gärdsta o hälsade på några favoriter.. Max hade blivit sååå stor, vilken hårding, jag är kär! Michelle hade också blivit stor förstås.. Go tjejen! O i den här familjen,hade även mamman blivit större! ;) Fiina Linda!
Tack för en trevlig eftermiddag, vi har saknat er!

Kom hem o möttes av Jimmy, som hade blivit mindre! Åt middag ilag,o sen tog vi o slöade till framför sing a long,o bara surrade. Började se en film, men jag somnade. Jimmy tyckte nog jag va tråkigt sällskap,så han for hem! Haha.. aja, vi hade ju trevligt ett par timmar iaf.. haha! :)
Såå återigen,sov jag före klockan tio.. De e gött!

näe,ska ta o gå över till sandra med lecakulorna nu, o sen vet jag inte vad vi ska hitta på,o det är skönt!

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: diana

Hej=) Allt bara bra..?=) fin blogg du har skaffat dig.. satt och leta efter bekanta och så fann jag dig.. hehe kramar

2008-09-13 @ 13:36:26
URL: http://mylifediana.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0