Stal från Göllet

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vilket jävla team alltså,du gör mej glad.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja vi får göra det
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Nää det går nog bra de.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ligger på soffan 0ch e asbakis....
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Rackarns fullt upp,men det är bra de,så man känner att man lever!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hur är det med den bästa?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jadå min Bitch
8. Vad vill du höra mest av allt?
Gör ju allt för dej min blomma.. :)  (haha,dålig tajming!)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hejsan vännen, gu va ja saknar dej..
10. Din romantiska replik?
hehe,ja du kan du minsann
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Blev lite mycket.

haha, rätt rolig grej! jaa,jag ska skriva en "riktig" blogg snart,sen..


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Karro

Kul grej =) Synd bara att jag raderat min inkorg..

Jag har lagt in en länk till dig på bloggen.. Hojta om det inte var ok så jag ska ta bort den!

2008-09-24 @ 07:58:33
URL: http://kaed.blogg.se/
Postat av: mickis

haha! fan vad roligt! :P svaren passar ju in på frågorna också :)

2008-09-25 @ 11:12:29
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0