Torsdag!?

hrmm, man blir rätt dagavill när man inte gör nånting på dagarna, o ännu mer när man bara är hemma o inte gör nånting! Lowa verkar inte få några fler koppor längre iaf, o det är ju skönt! Nog för att det räcker gott o väl med Alla som hon redan har precis överallt!
Stackars lilltjejen! Hon har det så jobbigt,o dom gör ju så rackarns ont.
I tisdags gjorde jag ännu mera sylt, prövade mej på o göra ´rödvinbärssylt,o det gick faktiskt! Riktigt jätte gott o ha i filen faktiskt. Så hade vo besök av Anna på dagen, det var trevligt.. O på kvällen kom Olle (den bättre,o inte alkoholiserade) o käkade paj, det var trevligt länge sen man såg han.. Pappa kikade in också,det gillade Lowisen! Ja,jag också.. O Sandra o Belliz va också hit..

O igår hade vi lunchbesök av systeryster! Det var trevligt, jag bjöd på hemmagjorda köttbullar! Hemkokt lingonsylt, gräddsås o perer! Tror både hon o Lowa åt tills dom storkna.. haha, kul o se Lowisen äta lite,det var som ett par dagar sen.. Jag passade på o åka bort till Susanne o hämta nån skolbok,nytt schema o lnån skoluppgift medans emma väar här..  Så nu ska jag försöka få lite skoljobb gjort, vilket är lättare sagt än gjort med ett sjukt barn hemma.. Aja, vi får se hur det går..

Jänet o Tina komförbi en sväng igårkväll också.. Mys!

Idag har jag legat mest hela förmiddagen, mått sådär förkylt som man gör när man håller på o bli sjuk.. O sjuk är det sista jag tänkt bli.. Så idag ska jag kurera mej med massa The o sånt tänkte jag!
O i eftermiddag kommer Stina o hälsar på.. Det ska bli riktigt kul! Var hundra år sen jag träffade henne!

Näe,tror jag ska ta o hoppa in i duschen en snabbis o sen försöka röja upp lite här hemma! Trsit,men de mste väl göras antar jag! :(

Hua,vilket värdelöst inlägg det här blev, aja.. Shit happens!

o återigen, vika är ni som läser?

stina
läser,de vet jag.. ;)
o sen nåt pucko som inte begriper nånting.de vet jag också, vilket får mej o nästan vilja lösenords skydda.. men de tjänar knappast nånting till.. aja!

men ni som läser kan väl lämna nån liten kommentar ibland? ;)

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Karro

Jag är in och läser ibland =)

2008-09-18 @ 15:23:52
URL: http://kaed.blogg.se/
Postat av: Åsa på dårarnas paradis

Hejje stumpan! :)

2008-09-18 @ 16:04:10
Postat av: Sara

Hej hej!Jag är här inne och läser ibland. Hoppas allt är bra!

2008-09-19 @ 10:41:25

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0