Flitig!

ja,känner mej ganska flitig..fick för mej att vi ska äta pastasallad till lunch imorn, så jag satte igång efter greys och fråga olle.. Så nu hoppas vi att den blir god, så jag inte förgiftar mina stackars flickor. ;) Blev som vanligt pastasallad till ett helt kompani.. Så förutom lunch till mej, Suss o Johanna imorn, får det bli middag till mej,Lowis,syster o mor imorn också! O nån lunch till..haha!

Ikväll har mitt älskade Göll varit här, eller ja rättare sagt hon kom vid två o for vid elva.. :) efter mellis o grejer,tog både hon o jag en power nap.. Tror det behövdes, kände mej mkt fräschare eller va man ska säja sen.. :) Åt go middag, busade o mös med Lowis.. Sen blev de grönsaksstavar o dipp till Grey`s..
Sen har jag som sagt lagat lite mat.. o försökt pluggat lite mellan varven.. ;)

Ligger o slökikar lite på tvn nu, o njuter (jaa,faktiskt) av att Lowis kommit o lagt sej här.. Min lilla kotte. Sötare o goare unge får man leta efter! Hon är mitt allt. Det är för henne jag kliver upp om mornarna. Mitt hjärta!

Näe, nu ska jag försöka sova.. Har bestämt mej för o kliva upp,och vara pigg 6.30 imorn..
De fixar jag väl!?


PussHeej!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0