Idag är det en fiin dag..

sådär så att man nästan får lite vårfeelings.. jag har dock legat halvdöd hela förmiddagen.. tog mej upp imorse o lämnade kids på dagis, o lämnade johanna på skolan..sen va det liksom inte så mkt mer.. men vid halv elva började jag må lite bättre iaf.. Så då for jag o Johanna på mission, så numer åker hon jättefin bil! Nästan så man bli avundsjuk.. ;)
Vi har även hunnit med o bogsera hennes gamla bil.. Första gången för Johanna, o de gick ju kanoners.. Tjejer kan det mesta helt enkelt! :) Nästan så att man blir sugen på o försöka byta den där jäkla bussningen själv.. haha! Kan dock bli liite knöligt med kryckorna.. Men jag menar huur svårt kan de va? ;) bussningen ja, va ju som sagt o besiktade Bettan igår.. o hon gick givetvis inte igenom.. men men.. Får väl fixa de där då.. har ju en månad på mej innan det blir körförbud iaf.. :)
igår hann jag även med massa häng med Den Bästa.. kikade lite på nån outlet på travet, o bara hängde typ! Loove.
Jänet
kikade förbi på kvällen också,hängde lite o bara surra strunt.. trevligt trevligt!

Näe snart kommer mina Favoriter, både den Bästa o Lowis.. :)
en annan rolig sak by the way liksom är att imorn kommer Kristoffer hem på lite besök.. Wiie! :) o dessutom ska jag,syster o Världens bästa StinaMia Törnblom imorn kväll! =)
nån mer som ska dit kanske??

PussHeej!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0