Måndag

och idag hade jag tänkt o ha stora packardagen, ringa veterinären, ombesikta bilen,få tag på nån på östersundsbostäder, och boka om min tid på ögon. Kan nu så här i halvtid konstatera att jag inte kan säja Check på något än! Var liksom helt paj imorse, och kunde knappt gå. Men efter två alvedon, och en ipren kändes det faktiskt lite bättre! :) Hos veterinären var det konstant upptaget,precis heela telefon tiden! ombesiktningen ska jag faktiskt åka o styra upp om en liten stund bara, få tag på nån på östersundsbostäder, är ju som alla känner till totalt hopplöst! Efter dryga 20 minuter i kö, blir jag givetvis bortkopplad,o dessutom betydligt fattigare. Och ombokningen på ögon, det har jag helt ärligt bara glömt bort!
Jag har däremot varit ute på promenad med Sessilurv, försökt hälsat på mor på jobbet, och betalt räkningar.
Pengarna liksom bara rinner iväg en sån gång! :(

I fredags hängde jag med Lina o Albin som sagt.. Vi tog en tur till Sundsvall, mkt trevligt.. Sen for vi över hammarn hem, för o avnjuta en god, men ack så onyttig pizza där! :) Va hemma istan igen vid halv nio.. Hängde lite med Coffe,sen blev det sängen.. Kämpade mej upp tidigt som attan på lördagen, ut o gick med Sessan o sen på jobbet! O när jag kommer på jobbet har dom lyckats bokat in nån från poolen också, Då blev jag arg o upprörd. Så jäkla kul är det inte o sitta på jobbet sju på morron, o höra att man kan åka hem.. Hade varit betydligt skönare o ha fått legat kvar i sängen från första början.. men,men.. Får ju betalt för tiden jag va bokad på iaf! Inte så dumt ändå.. :)
Så jag tog o rullade mot Gärdsta.. Till Linda o min nya pojkvän Albin! :) Lämnade min bil där, o efter ett tag for vi till Krokom, Linda letade kläder på Kläddax..Utan framgång dock.. På bolaget hittade vi dock lite godingar,som vi fick med oss hem.. Fick för oss att vi skulle grilla.. For in på Willys o förbi hemma, o sen tillbaka till Gärdsta..
O där tillbringades eftermiddagen,kvällen o natten!
Mycket trevligt! Tack för en kanon kväll, alla inblandade!

For hemåt igår vid tolv, men tog mej bara till Orrviken.. Stannade hos Mikael o Sofie.. Drack kaffe o surrade med dom..Hjälpte Sofie o kratta lite, o sen fick Daniel hjälpa mej o montera hundgaller i min bil.. o Mikael var snäll o spolade av den.. Så nu ser man att den är grön iaf! :-) Tack för det grabbs! Jobbade några timmar på kvällen, hämtade upp Lowis o for hem o självdog. Det var mkt skönt!

Har haft en riktigt mysig helg, speciellt tack till min Linda hon är ovärderlig! <3

Det är dock mina andra tjejer o killar också.. Självklart! :)

Nu ska jag börja dra mej mot bilprovningen, bli ännu fattigare o hoppas Bettan går igenom!
Wish me luck.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0