Självkänsla vs. Självförtroende

Mina tankar om o kliva upp tidigt imorse gick inte riktigt som planerat.. Jag hatar verkligen att stressa.. och speciellt på morgonen.. O jag avskyr verkligen att kliva upp,när man sover som allra bäst! Men vi tog oss till både dagis o skola utan större missöden faktiskt..
 Hade en lektion om av avläsa olika tillstånd via EKG o Hjärtinfarkter, bra föreläsare och okej lektion i övrigt. Förutom skatan då.. nåt mer behöver ej säjas.

Idag har jag även;

  • Varit på en föreläsning med Mia Törnblom som var kanonbra! :)
  • Införskaffat mej en hushållsassistent ( jääsikens vad här ska bakas)
  • Ätit pastasallad så de nästan sprutar ut genom öronen.
  • Äntligen förstått skillnaden mellan självkänsla och självförtroende.
  • Umgåtts med min älskade vän Stina.
  • Gjort flera uppgifter i sjukvård. *klappar mej själv på huvudet*
  • Träffat min söta,underbara syster.
  • Pussats o Kramats massa med Lowis.<3


Nu ska jag fortsätta den här kvällen med att försöka somna till CSI o helt enkelt skita i allt vad skola heter..
Imorn vankas obligatorisk föreläsning om Dysfagi.. jag vet,visst låter de spännande? Hu!

PussHeej!

jo just de, jag är en härlig skit.



Era tankar..
Postat av: Karro

Vad avundsjuk jag blir på att du fick lyssna på Mia Törnblom! =) Och om föreläsningen idag känns tråkig så kan du trösta dig med att jag sitter på föreläsning i farmakologi, och det är inte heller så spännande ; )

Kram!

2009-04-03 @ 06:24:53
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0