tjockvadd!?

just nu känns det som att huvudet är proppfullt med tjockvadd..snoret bara rinner,huvudet värker o bultar, tänderna hackar,och jag skakar som ett asplöv.. Känns som att jag ska frysa ihjäl, trots linne,stickad polotröja,tjocktröjor *2,långjalingar,fleecebyxor,strumpor o tjocksockar och ett varmt täcke.. med andra ord ; jag är fasiken förkyld..
Jag avskyr att vara förkyld. Det är liksom inte alls okej..

trots min lite dödliga förkylning så har jag trots allt varit på skolan idag, temadag. Inte särskilt spännande dock, med det funkade. Jag fick ju hänga med Johanna.. Bara det är ju pluspoäng.. :) O när alla andra lyssna på nåt,som inte angick mej o Luka tog vi en promenad på tages o åt lunch där.. Mkt trevligt, o skönt o ta en liten prommis på lunchen..
Efter skolan var jag o Lowis o hälsade på Anna en snabbis, o sen for vi vidare till Tullus, till Camilla med familj.. Kikade in deras nya boende... O fy tusan så tjusigt! Det är riktigt fint i Tullus ju! Jag blir avis.. ;)
Kidsen gungade,hoppa studsmatta,o smög på spööket! haha!
o vi surrade o fick lite banankartonger! Kanoners! =)
Någon mer som har flyttkartonger dom vill bli av med eller kanske vill låna ut, så hojta gärna till! ;)

Nu har jag iaf gjort mer än jag egentligen orkar idag, o jag borde ha sovit för länge sen..
Så nu ger jag upp!






Tina, min vän. Jag älskar dej,
 Forever and always. Too the moon and stay there.





Era tankar..
Postat av: theres

Så ni ska flytta? gud vad treligt:D Själv så är jag ute och reser nu igen hehe.... Vad tråkigt att du har blivit sjuk, jag vet faktiskt om ett jättebra botemedel men jag kommer inte ihåg vad det heter just nu tyvärr:( Vad händer på sista april då? kram

2009-04-30 @ 14:57:45
URL: http://theresmikaelsson.blogg.se/
Postat av: Lena

kul att läsa din blogg! kram!

2009-05-22 @ 04:38:22
URL: http://mittilenasliv.blogspot.com
Postat av: Linda

hur länge ska du ha tjockvadd då? ;)

2009-05-29 @ 09:43:41

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0