bara jag o tjorven..

ja, bara jag o tjorven hemma.. känns lite konstigt! Vi ligger framför brasan o bara myser.. Lowisen är på badet med Fia o hennes PerBanan, o karln for o jobba tvärtidigt imorse.. Hrrm, känns lite konstigt när man fått haft han hemma så pass mycket nu.. :/
Han gör mej glad, och lycklig. <3
Sen får andra tycka och tänka vad dom vill.
 
Lowisen har säkert jätte roligt, hon älskar ju att vara på badhuset!
Hon tappade för övrigt sin 4de tand igår,
lillfisen! <3
Nu är hon världens sötaste,med världens största glugg! ;)

Idag är det förövrigt -26 grader här, vilket är skitkallt. Jag höll helt seriöst på o förfrysa min stackars fingrar när jag var ut o hämtade ved.. så både jag o Tjorven trivs kalasbra här framför brasan..

Annars så saknar jag min make, o järngänget super mycket! <3
Ska vi åka o fira Jänet o myysa på Lördag kanske?

Skulle behöva en ny hatthylla,och ett matchande skoställ till min stackars hall också, som för tillfället är väldigt tom,och fruktansvärt opersonlig.. Kan en hall var det?
För övrigt är mkt här fortfarande väldigt opersonligt,det irriterar mej. Men det som irriterar mej allra mest är att jag helt enkelt är för mycket av en tuss för att O R K A göra nånting åt det, få nån ordning,o liksom bo in mej.. Men det kommer väl, snart.. Behöver en rejäl dos motivation,inspiration och ork innan bara..
Har ju "bara" bott här i en månad.. ;)

Nånting annat som stör mej väldigt mycket är att vi inte har byggt nåt pepparkakshus. Tragiskt.
Och sånt kan få mej att grina.
Ungefär som på samma sätt när jag börjar grina, för att gulan i ägget går sönder när jag steker det.
Jag vill ha gulan hel i mina stekta ägg.
Annars äter jag inte.
Löjligt jag vet, men så är det bara.
Och att en sån grej får mej att kassera ägget, gråta en skvätt för att sen prova med ett nytt,får mej att fundera på om jag är riktigt riktig?

Jag måste vara fruktansvärt känslig,eller labil kanske?
Vad tror ni?

Vore för övrigt roligt o veta vilka ni är?


bla,bla bla.. bara massa strunt idag, har inte allt nåt o komma med egentligen. bara ordbajsar en massa, borde försöka starta bilen o fara på affärn en snabbis istället.
Det får bli dagens mål.
(dagens mål imorse vara att packa upp allt som är kvar,städa lekrum,gästrum,nedervåning,sätta upp tavlor o bara röja) men med tanke på dagens status ; feber,o jävligt ont. Så skiter jag helt enkelt i det.
Affären var de ja..



PussHej!


Era tankar..
Postat av: Jimmy

Kul att du fått fart på bloggandet igen. Jag läser faktiskt :) Och ta de lugnt med huset vi har bott i vårat ett och ett halvt år och har knappt gjort nått av de vi ville när vi flyttade in :P Syns på nyår!!

2009-12-28 @ 18:52:37
Postat av: Jimmy

Och de finns förresten hatt och skohylla på blocket nu för en billig peng. I ek.

2009-12-29 @ 00:51:38
Postat av: Karro

Jag är ju in här titt som tätt, men det vet du ju redan =) Krya på dig!! Kram

2009-12-29 @ 07:38:37
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser, Åsa på takvåningen ;)

2009-12-29 @ 11:35:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0