Fredag kväll..

jajje, o vi är äntligen hemma o har intagit fredags posè på soffan, lugnt o stilla,o det sprakar för fullt i kaminen,o karamellerna lockar på bordet.. Underbart! Älskar såna här lugna,mysiga kvällar,då man bara kan mysa runt i pyjamas..
Idag har vi varit till Sundsvall, Birsta.. Ikea o lite andra affärer.. lunch,fika osv.. Mycket trevligt.. Upptäckte dock i Bräcke att vi glömt rullgardinen, i kassan. Jäävla oflyt. Obetald iofs,så det var ju tur iaf..
aja, blev lite annat småpyssel, o några klappar fixade iaf.. :)
För övrigt var det -30 imorse.. What liksom?
För mej är -5 alldeles lagomt ju.. men tydligen inte.

Imorn vankas det jobb 7-13,och sen ska vi väl försöka få klart julklapparna. Också träffa älskade syster. <3
Hon är äntligen hemma på besök, förstår ni? Min fiina syster är här uppe. Myys!
Inatt är hon hos mamma, men jag hoppas hon kommer hit o bor lite också, vi som gjort ett eget rum till henne o allt.. ;)

näe, undra om man kanske ska försöka sova snart? Ska ju trots allt upp tidigt imorn, men det tog emot nu, sitta o youtube gamla låtar,o bara må gott..




PussHeej!






det går bra nu..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0