jag är nog ingen viking.. men jag vann på jokern..

motvilligt erkänner jag, jag är ingen viking. Inte för fem jävla öre. Jag vill ha sol och värme! Min kropp är inte byggd för sånt här klimat..Så är det bara.. Inte nog med att jag har tjorvet med njurbäckeninflammation, (som för övrigt bara blivit värre under dagen) så klarar inte mina leder av kylan.. Jag får såå ont, så jäkla ont.
Tänk att man ska drabbas av en massa skit.
Dessutom gör ju kylan astman värre.. Jippijeey! Not.

Hursomhelst, det jag vill komma till är att; jag praktiskt taget frös ihjäl när jag var ut o hämtade ved, o for på affärn. Men jag fick de gjort! O dessutom hade jag vunnit 8 kronor på jokern i onsdags! Tänk, jag vinner alltid när jag spelar på lotto o joker! :)

Nu skulle jag mest av alls bara ligga nerkurad under täcket, med en bra film, o min karl! <3  Meen, jag får nog vackert vänta ett antal timmar till.. meen va gör de?

Nu ska jag o Lowis äta lite clementiner,o sen ska lilla damen sova..
Numer tar det ett jävla tag innan hon somnar, det ska bråkas,bråkas o bråkas,grinas,skrikas o slåss innan.. jag blir så matt!
Är det bara mitt barn som får såna perioder?
 Nu har det hållt i sej i nästan en månad, men dom senaste tre åren innan har det ju inte varit några problem alls! Why? 


Ma höres!


Era tankar..
Postat av: Jessica

Huvva låter inge vidare..Hoppas du bli bättre snart.

Du e int ensam om att ha de så när de gäller läggdags av barn..

De e samma sak me mina barn...Värst me Silje, hon e grymt tjurig å ska int sova!!

2009-12-29 @ 21:15:27
URL: http://mamijessica.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0