katt vs möss!?

jag haatar möss! Äckliga,äckliga vidriga djur.. o när jag stod o höll på vid diskhon,kommer de en springades över diskbänken. Förstår ni vilken panik som utbröt? En musfälla gillrades, o sen togs musen.
Dax för nästa panikattack, tårar,sop o skyffel,sen i en påse o ut.
Jag avlider snart..
En katt,eller tio vore ju toppen.. Men jag är så jääklarns allergisk. Så de går ju inte! :(
What to do,what to do?

Har haft en mysig,lugn helg, med go mat,mys, och trevligt sällskap osv.. Det gillas!
Imorn vankas jobb.. 7-16, blir bra de..
Ska tydligen bli kallt i veckan också..huua! Elda,elda,elda.. ;)

näe, sova kanske?

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: mickis

Anticimex kan komma med en dosa som sänder ut något ljud som skrämmer bort gnagare.. men frågan är om du har någon slags försäkring som täcker det?

2009-12-14 @ 11:56:49
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Allergi katt tycker jag, tänk va mysigt.

2009-12-14 @ 17:11:43
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0