äntligen..

tror äntligen huvudvärken börjar ge med sej.. lagomt tills man ska gå o lägga sej! wiiho! idag har jag jobbat, hela rackarns dagen. De gick iaf bra, fick lunch av lill ingrid, o tog en power nap på kökssoffan hos farmor! Efter jobbet blev det långprommis med Sessan,o sen häng hos Sandra. Tills Mikael ringde o frågade om jag bjöd på kaffe! Självklart gjorde jag det.. Var så kul o träffa han o Sofie, tok länge sen jag såg nån av dom.. Nyårsafton tror jag bestämt!
Trevligt me främmene dom sagt.
Jens o Bella o minihunden dök också upp.. Då blev Sessan glad, när hon fick nån liten o jaga! :)  Såg rätt lustigt ut, då Sessan väger ungefär 45 kg mer än den.. haha! Men dom ska nog kunna bli bra kompisar! :) Jo just ja, glömde nämna att även Nogga var på besök.. Han va me på hänget hos Sandra också!:)
Nu har lugnt iaf lagt sej över mitt hem, jag har hängt lite tvätt, Lowisen sover, o Sessan har också somnat, av snarkningarna att dömma! Nu ere bara jag som ska i säng! Imorn ere tidig morgon igen, jag börjar sju.. Så de blir till o kliva upp fem i vanlig ordning,för o hinna allt! Men det är faktiskt skönt o vara uppe från morgonen! Bara man somnar nån gång!
Tror jag ska lägga mej o läsa vidare i boken om psykoser. Så den blir klar nån gång!

PussNatt!



Era tankar..
Postat av: Sofia

Menar du att boken om psykoser är så tråkig

att du läser den för att somna.. =)

Vi vill fortfarande se bilder på din "Lilla" sessan..



kram

2009-02-05 @ 10:49:25
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0