gonatt..

ja,nu ere faan gonatt!
ska springa ute o kvällskissa voffasen, invänta sällskap,o framförallt somna till nån film! O som jag ska sova! ( har fasiken halvsovit hela dagen, o är ändå heelt slut) Så det blir bra det. O förhoppningsvis vaknar jag pigg,utvilad o frisk imåra tila! För imorn måste jag nog tillbringa hela dagen på skolan som sagt.. kulkul! eller hur var det?


PussHeej!



Era tankar..
Postat av: HärrydA

Lycka till.

2009-02-18 @ 23:04:52
Postat av: Maria O

Halloj!! Kikar in på din blogg och lämnar ett avtryck. Såg att du bor i länet och då är det ju alltid lite roligare att läsa.. Kramen

2009-02-19 @ 22:26:24
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se
Postat av: Karro

Alltid lika kul med skola ;) Nu vet jag iaf vad dom menar med tentakoma, för senaste två veckorna har jag inte kunnat tänka på något annat än att plugga. Men nu är det gjort och nu ska jag bli en normal varelse igen!

Lägg in lite mer bilder på voffsingen vettja =) Kram!

2009-02-20 @ 12:54:31
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0