jag tänker inte sluta tjata..

men jag hatar verkligen att vara sjuk. Det suger, så jäkla mkt. Nu har jag helt seriöst haft ont i huvudet i tre veckor.. okej, det har nog varit spänningshuvudvärk mesta dels av tiden, men sen i tisdags så känns det som huvudet kommer sprängas till o från, o bihålorna värker,o dom där jäkla ögonen. och denna jäkla feber.. upp o ner, frossa hit o frossa dit.  O nu börjar även hostan komma..Det suger verkligen att vara sjuk. Ja,jag är tjatig jag vet. Och less dessutom, o jävligt trött. Vet inte om det beror på förkylningen, eller på allt runt i kring, för när man är sängliggandes,typ. Varierar mej ibland med o ligga på soffan. Så går det liksom inte o vara på jobbet, eller på skolan. ( fast jag masade mej till skolan igår, o gjorde valideringen i Geriatriken. O hur det gick har jag inte en aning om. Har ju som hela huvudet fyllt med tjockvadd.) O det går heller inge vidare o plugga hemma, då man orkar läsa typ två sidor åt gången, sen ere ju kört! O bara såna saker gör mej så jävla stressad, tanken av att veta att jag mååste plugga,för vi har skit mkt o göra, o jag måste jobba för att vi ska ha råd att äta,bo,och finnas till liksom.
Att jobba heltid, plugga heltid, vara mamma heltid och dessutom behöva vara sjuk.
Det kan vi konstatera ;är ingen bra kombination.
jaja, känns som jag klagat färdigt för stunden.

Till nåt roligare, jag har ju lite o längta efter.. Först o främst Sportlovet ;) Då vi inviger det med Tyroler.. Har bokat bord idag! :)  O sen ska vi bara slappa. Vi ska på lite rekreation helt enkelt. O de kommer bli så skönt.. Slippa tänka på jobb, slippa tänka på skolan.. O bara få umgås med nära o kära... Jag längtar verkligen.

Påsk, i fjällen med trevligt sällskap, och en värmande vår sol! :)

Sen att det kanske börjar bli dax för våren snart.. Bara det, huur skönt är inte det!?

Londonweekend i Maj med min älskade mamma..
Nu är hotell bokat också.. Ska tydligen bo alldeles bredvid HydePark.. Heter de så? haha.. :)

Att jag trots allt inte har sååå fasligt länge kvar i skolan.. :)

O att det förhopnningsvis blir Sommar i år också! Vi håller tummarna... :)
Kanske börjar bli dax o planera sommaren också.. Har än så länge inga planer alls.
Önskar dock att vi har råd med en sista minuten till nåt varmare land, och kanske en tur till Kristoffer.. Det vore riiktigt nice. Drömma går ju alltid.

näe, nu ska jag ta o försöka få i mej nån näring,av någe slag.


PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Maria O

Halloj! Jag bor i Flykälen, en liten by mellan ström och föllinge. Kram

2009-02-20 @ 15:55:43
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se
Postat av: Karro

Åååååh vad avundsjuk jag blir på London! Jag vill också =)

Kram

2009-02-21 @ 07:55:20
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0