Jobb och Skola

Jahopp,äntligen kväll..o lugnet börjar lägga sej.. Både barn o hund sover! :) Sova borde nog jag också göra.. typ för en stund sen.. Men det är skönt o vara vaken o ha lite "egen" tid på kvällarna juh! Dagen har gått i en rasande fart, med först jobb 7-13, o sen skola 13-16.30.. Hann absolut inte på hud..
När sjutton ska jag hinna dit? Skärpning Joanna!
Efter hämtning på dagis blev det först en långprommis med Sessan, och sen middag hos Sandra! En tacker.. Kaffe o massa surr.. Trevligt,trevligt!
Sen kom Olle inramlandes, o efter en stund gick vi hem.. Drack the o surrade o skrattade en massa! Det var också super trevligt.. :) Tog en prommis med Sessan o surrade lite till innan han for hem.. O nu sitter jag här o bara sitter.. Tänkte bjuda på nån bildSessan, för Åsa o Fias skull.. ;) Hade dock bara nåt enstaka på kameran.. Men mera bilder kommer o tas..
 I promise!
 O jag tror äntligen damen är på väg o sluta löpa.. Å de tackar vi Gud (eller nån) för.. Är det någon som vet hur mkt blod det kommer ifrån en St Bernhard? Kan upplysa er om att det är mkt! Herregud, stackars Sessan får man ju byta binda på oftare än på sej själv.. Haha.. Ja jäsiken! Så nu fick ni veta det också, vare sej ni ville eller inte! Fia, kan gissa att ni har de lika med BellaBus?!?

För övrigt så kommer jag inom en snar framtid (typ imorn eller onsdag eftermiddag) bli om möjligt ännu mera osocial.. Då det nu hipsvips är sinnessjukt mkt o göra i skolan, plus att jag jobbar heltid i februari!
Jajjemän!
Och min lediga tid tänker jag ägna åt Min Älskade lilla Lowis, o voffas förstås!
Så näe, jag är inte sur om jag inte svara när ni ringer eller smsar.. ;)



         


         


        







( Så nu fick ni några bilder på mina favorit tjejer.. ;) Dom bästa i Världen givetvis! )
p.s bilden på Sessan som valp, har jag stulit av Klejra! d.s
PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Sofia

hejsan! jo ja här snöar det med.. men det brukar inte vara såhär mycket snö denna årstiden här.. men jag har juh även bott en vinter i göteborg o det e inge roligt det häller.. det e nån enstaka plussgrad o det regnar hela tiden.. så jag vet inte hur långt ner man ska.. =).. gud va fin hon va.. det ser ut som om hon är korthårig.. =).. japp bella löper ganska mycket hon med.. men vi använder ingen binda eller så på henne.. utan jag torkar golvet jag.. =).. annars så e det bra, eller ja, arbetslös o akassan har juh fått en puck i huvudet.. suck*

själv då??

kram

2009-02-10 @ 09:17:22
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Desirée

Ja tack tack =)

2009-02-10 @ 13:58:24
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Tina

Nu åker vi och tvättar och stökar lite hos er ;o)

Forever and always Siwan.

PH!

2009-02-10 @ 17:12:02
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åh! Fin voffsing! Trodde den skulle va liten valp nu, men dom växer fort kan jag tänka mig. Och större ska den bli! ;)

2009-02-10 @ 21:17:12
URL: http://frendin87.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0