Peber!

jag har peber, och jätte ont i huvudet,o framförallt ont i kroppen.. usch,det är faktiskt  lite synd om mej! Varenda gång jag har peber, kommer jag o tänka på förra årets dageneftertyroler, då samtliga låg hemma i stugan i peber o dagenefter sjuka. Det var faktiskt humor. Haha! :)
Idag är det dock inget komiskt alls med min peber. Inte heller med Lowas hosta. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk, inte heller att Lowis ska bli sjuk. Jag ska dessutom jobba i helgen, så det går absolut inte! Som det känns idag verkar det som att någon straffar mej för att jag varit så kaxig att vi sluppit både flunsan o magsjukor. Om denna någon hör mej så lovar jag att jag tar tillbaka allt om att det inte verkar bita på oss, bara vi slipper flunsan. (och eventuella magsjukor o magflunsor.) Deal?

aja, dagen idag har iaf gått i lugnets tecken. Vaknade hos pappa imorse vid sju.Hade frossa, Ont i halsen,ont i bihålorna,ögonvärk o  ont i huvudet,och en liten fröken som låg o hostade på mej.(vaknade även fyrtioelva gånger under natten. Bajsnatt!) Jiiippie! eller? klev iaf upp efter en stund, drack några koppar te o satt o frös framför kaminen, innan vi tog o for hem. Sen har vi inte gjort mkt alls, Lowis har ritat,byggt pärlplattor o kikat på film.. O jag, jag har mest bara legat på soffan, o slumrat, till o från. Och gått på alvedon o nässpray. Imorn ska jag jobba, så då tänkte jag vara frisk. Absolut inte sämre iaf.. Det har jag varken tid eller råd med. Så är det bara..

nu ska vi iaf försöka få i oss lite mat snart.. vette tusan va de blir, då varken jag eller lowis har någon aptit..
några förslag?
 just nu ere bara Sessan som äter i det här huset... Hon äter ju iofs för fem, så de kanske jämnar ut sej.. ;)


PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Sofia

Oooh fy fan, det är inge roligt med massa feber o sjuka barn..

Hoppas att ni mår bätter..

Tänk på att du ska inte stressa o jobba hur mycket som helst (Även fast man inte har råd att stanna hemma) men du kommer aldrig att bli frisk om du inte vilar..

(Bara lite omtanke)



Kram

2009-02-17 @ 19:48:17
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jannike

ja hoppas på de hehe...Leia var ju crazy haha..

kram

2009-02-17 @ 20:43:50
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Emma

ha ha, jag kommer ihag forrforra arets "dagen efter tyroler" da en viss person lyckats spy I HUVAN pa jackan. ha ha ha!!

2009-02-17 @ 21:08:11
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahahaha vad är det jag ser?

I HUVAN PÅ JACKAN?

Inte bara i barnets pulka alltså?

Kastrullen är preskriberad!

=P

PH!

2009-02-18 @ 11:58:53
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0