Torsdag?

är helt borta känns det som? har ingen riktig koll på vilken dag det är ens? men de torde väl vara torsdag tror jag?
Igår var jag iaf hemma med Lowis,, Städade o pysslade lite, for till mamma o åt en semla.. Mumma! Surrade massa, bokade resa till London.. Så den 7/5 åker jag o mammsen dit, o kommer hem den 10/5.. Ska bli riktigt roligt!=)  Sen bjöd mammsen  på pizza.. Systeryster var också där, så vi fick med oss lillvoffas hem!:)
Kom typ hem, o tvärsomnade.. Skönt det! Hade tänkt vara duktig o plugga. Men kände att sömnen fick gå före. Bra, så ska jag nog göra flera gånger.. Skönt o somna utan bekymmer också..
Nu ska jag däremot ta o plugga lite, innan Lowis ska hemifrån dagis.. Jag har varit på skolan mest hela dagen.. haft socialpsykiatri. Den kursen gillar jag verkligen!!

PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Anonym

Hej!

Det var ett tag sen!! Är allt bra med er?

Såg föresten att du hade lämnat en kommentar på min blogg för länge, länge sen!

Hoppas att allt är bra!

Kram

2009-02-12 @ 22:38:58
URL: http://www.limpan2.blogspot.com
Postat av: theres

hej tänkte bara berätta att jag har börjat blogga igen;)

2009-02-13 @ 13:44:17
URL: http://theresmikaelsson.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0