utmanad

höll på o glömma! jag har ju blivit utmanad av både Majjsan o Fia nu, så de e väl lika bra o göra`t! ;)


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Jag är ruskigt hemma kär, avskyr att sova någon annanstans än hemma!

2. Måste alltid ha jämna "nummer" när jag lyssnar på musik eller kollar på tv. Annars får jag panik.

3. Har sjuklig tandläkarskräck. (Som jag går i KBT för)

4. Jag älskar att sova. Det är det skönaste som finns!

5. Jag har alldeles för hett temperament för mitt eget bästa.

6. Jag är sjukt kontrollberoende. Får panik över o inte ha full kontroll på det jag gör,eller ska göra. Måste göra och klara allting själv.Litar aldrig på någon till 100%

7. Har mkt lustiga tvångstankar, kan t.ex inte ha ett glas halvfyllt med vatten, då måste jag dricka upp allt, eller fylla på när jag druckit ur lite.

8. Är ibland alldeles för frispråkig.

Såå, då var det gjort.. och jag utmanar:
Syster
Sandra
Åsa
Anna
Mikkis
Karro
Åsa 2

Era tankar..
Postat av: Åsa

Men jag gjorde ju nyss en sån där på bilddagboken :P

2009-02-05 @ 10:19:55
URL: http://frendin87.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0