Grattis!

Stort Grattis till min älskade vän Linda o hennes karl,som fick världens sötaste lilla prins imorse!
Tänk att man kan vara sådär liten o söt!?
 Tårarna rann  när jag fick smset, o va inte långt ifrån o göra samma sak när jag såg hanriktigt..
Så sjukt söt..  Är så otroligt glad för deras skull!
Han ska dock få bli liite äldre än ett par timmar innan han gör karriär här.. ;)


Heerå!



Era tankar..
Postat av: mamsen

kul att du gör comeback gumman:) å tack för senast det var smaskens! Hälsa och gratulera Linda från mig. Ha de bra, älskar dig ! Puss puss..

2009-01-09 @ 17:08:25
Postat av: Anna

haha, nä mamma mia ska vi se ;) Puss

2009-01-09 @ 21:51:35
URL: http://hillgrenskan.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0